מה אומרים עלי? - סיגל שביט - היהלום הניהולי

מה אומרים עלי?

מנכ"ל BNI ישראל

ירדן נוי


לסיגל חשובה ההצלחה של הלקוחות שלה. היא נכנסת ללב ולקרביים וממוקדת על המטרה שלשמה באה. יש לה ידע רב לא רק ב"מה" אלא גם ב"איך" וזה עוזר בקידום הרצון של צוות הניהול מסביב לשתף פעולה. כמנכ"לית שבסוף היום צריכה לקבל את ההחלטות לבד סיגל מאפשרת לי התייעצות בגובה העיניים, אוזן קשבת וחידוד הנקודות החשובות שיכולות להיות נקודות התורפה ולעשות את השינוי המיוחל. אני ממליצה לכל מנהל לצעוד איתה קדימה מבחינה אישית וניהולית

סמנכ"ל שווק תרמוקיר

אבנר לב ציון


זכיתי לעבוד עם סיגל שביט כחלק מתהליך פיתוח מנהלים שעברתי אצלה. הערך המוסף של סיגל בא לידי ביטוי ביכולת שלה להבין היטב את האתגרים עימם התמודדתי, ולתת לי כלים מתאימים למצב, שסיעו לי בניהול הצוות. אני מתרשם מאוד מהיכולת של סיגל להתאים את עצמה לסביבה משתנה ולתת מענה מותאם לצרכי הלקוחות. אני ממליץ גם למנהלים אחרים להעזר בה לגיבוש פתרון לדילמות ניהוליות שלהם.

מנהלת הסיעוד, בית החולים הדסה עין כרם

עמליה שניידר


סיגל, מבקשת להודות ולברך אותך על, ביצוע אבחון מדויק ומהיר, שקוף הממצאים לי כמובילה ובאמצעותי לשותפים. הנחייה על דרכי פעולה רצויות ובשפה של תפוקות...,שיפור התקשורת האפקטיבית ! ישר כוח ותודה!

מנכ"לית בית אקשטין

ליליה נחמן


סיגל עוזרת לי למקד את החשיבה, לפתוח זוויות מבט חדשות שמאפשרות לי קבלת החלטות יותר מהירה ויעילה. סיגל בעלת ניסיון רב וניתן לקבל ממנה כלים להתמודדויות ניהוליות ופתרונות יצירתיים, אני ממליצה בחום לכל מנהל להתיעץ איתה.